حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

پورتو و طارمی مقابل لاتزیو در یورولیگ| زوم ایتالیایی‌ها روی طارمی

  • کد خبر: ۹۹۴۴۴
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
پورتو و طارمی مقابل لاتزیو در یورولیگ| زوم ایتالیایی‌ها روی طارمی
مرحله پلی‌آف لیگ اروپا از امشب شروع می‌شود و پورتو با طارمی به مصاف رقیب خود می رود.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های پلی‌آف لیگ اروپا از امشب شروع می‌شود و تیم‌های بزرگ قاره سبز که فرصت خودنمایی در لیگ قهرمانان را نداشتند، باید امشب مقابل رقبایشان قرار بگیرند. حضور بارسلونا در این مرحله جذابیت‌های این رقابت‌ها را بیشتر از قبل کرده است؛ به‌ویژه اینکه حریف آبی‌و‌ا‌ناری‌ها تیم قدرتمند ناپولی خواهد بود.

پورتو هم که سال گذشته در جمع چهار تیم برتر چمپیونزلیگ بود، امشب باید برابر لاتزیو قرار بگیرد. تقابل ستاره ایرانی با مدافعان ایتالیایی مطمئنا صحنه‌های قشنگی را در این بازی رقم خواهد زد. دینامو‌زاگرب کرواسی که صادق محرمی را در فصول گذشته در ترکیبش داشته است، امشب مقابل سویا قرار می‌گیرد. تیم اسپانیایی یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های تاریخ لیگ قهرمانان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر همواره به‌عنوان یکی از فینالیست‌های جام حاضر بوده است.

سخت‌ترین قرعه اروپا برای تیم ژاوی

بارسلونا در عین بدشانسی به سخت‌ترین قرعه ممکن در مرحله پلی‌آف خورد؛ یعنی ناپولی که از تیم‌های خوب و آماده لیگ ایتالیا در این فصل بوده و به نظر می‌رسد که کار ژاوی حتی برای رسیدن به یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا هم سخت است. البته تیم ژاوی این‌روز‌ها فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد و هواداران آبی‌و‌اناری را نسبت به آینده امیدوار کرده است. خرید‌های جدید این تیم به خوبی در ترکیب جا افتاده‌اند، هرچند دنی آلوز با تصمیم سرمربی از لیست اروپایی این تیم کنار گذاشته شده است. در آن سوی میدان، اما تیم مدعی ناپولی قرار دارد که در سال‌های اخیر همواره یکی از مدعیان سری‌آ بوده است.

البته سابقه تقابل‌های اخیر دو تیم کفه ترازو را به‌سمت تیم اسپانیایی سنگین‌تر می‌کند. این دو تیم تا‌به‌حال فقط دو بازی رسمی مقابل هم داشته‌اند که حاصل آن یک برد برای بارسلونا و یک تساوی بوده است. اما جدال‌های دوستانه‌ای هم بین آن‌ها برگزار شده که اغلب با برد آبی‌واناری‌ها همراه بوده است. آخرین برد ناپولی در‌برابر بارسا به بازی دوستانه دو تیم در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ برمی‌گردد که ایتالیایی‌ها موفق شدند با تک‌گل بلریم ژمایلی، حریف قدرتمندشان را متوقف کنند.

زوم ایتالیایی‌ها روی طارمی

یکی دیگر از بازی‌های جذاب امشب بین دو قدرت قدیمی فوتبال اروپا برگزار خواهد شد. پورتو که سال گذشته در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان حاضر بود، امسال به‌نوعی در گروه مرگ این بازی‌ها قرار گرفت و بعد از لیورپول و اتلتیکو‌مادرید در جایگاه سوم گروهی قرار گرفت که میلان را در رده چهارم داشت! حریف امشب این تیم لاتزیوی ایتالیاست که در هفته‌های اخیر چند برد خوب را به دست آورده و یک‌بار دیگر به روز‌های اوجش برگشته است. در ایتالیا همه هوش‌و‌حواس‌ها به مهدی طارمی است و تنها‌راه امتیاز‌گرفتن از پورتو را در مهار ستاره ملی‌پوش کشورمان می‌دانند.

روزنامه کوریره دلا‌اسپورت دیروز در گزارشی به اهمیت این بازیکن اشاره کرد و طارمی را مهره بزرگ پورتو در دیدار مقابل لاتزیو دانست. این روزنامه معتبر ایتالیایی در تیتر خود نوشت: حواستان به طارمی باشد. پورتو روی «ماتادور جدید» خود حساب باز کرده است. کوریره دلا اسپورت نوشت: در پرتغال همه نگاهشان به ستاره ایرانی دوخته شده است. او گل زیاد زده و پاس‌گل‌های زیادی نیز ساخته و مهره اصلی کونسیسائو است. او مهره خطرناک و اصلی پورتو خواهد بود. نشریه ایتالیایی در ادامه به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و مدعی شد که لاتزیو باید بسیار مراقب طارمی باشد.

این روزنامه در عبارتی جالب نوشت: طارمی از آن دسته بازیکنان نیست که مورد تشویق و تعریف قرار بگیرد، ولی امسال او ثابت کرده است که می‌تواند عملکرد خود را در سطحی بالا حفظ کند. او آمادگی بدنی خوبی دارد، سریع است و حس گل‌زنی خوبی دارد. در پرتغال در ۲۱ بازی او توانسته است دوازده گل بزند و هشت گل برای یارانش بسازد. در‌مجموع او در لیگ قهرمانان اروپا و جام‌های حذفی پرتغال، ۳۱ بازی کرده که نتیجه آن چهارد‌ه گل زده و ده گل نیز توانسته است برای تیمش ساخته‌و‌پرداخته کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->